tisdag 18 januari 2011

Blir arg av män i skor.

På fredag åker jag hem. Det ska bli otroligt skönt. Bara få ligga i fosterställning på det varma golvet och äta hushållsost. Jag har så mycket saknad som jag inte vet vad jag ska göra av...BLÄ. "Det blir alltid värre framåt natten" Ja Björn Skifs, du är full av skit, men där sa du faktiskt något vettigt. I vilket fall ska det bli fint med stort F att komma hem över helgen. Min kropp har lite smått tröttnat på alla sena kvällar, dålig kost och lite för många systembolagskvitton.. En ordentlig hälsokur är precis vad som krävs!!

Idag har varit en sån dag som bara försvinner.. Man går upp på morgonen och VIPS, här ligger jag i pyjamas o minns ingenting. Den stora frågan är om jag faktiskt har gått upp idag? Jag kanske låg här hela dagen, utan att minnas. Obehaglig tanke! I vilket fall
har jag precis pratat med min favorit, J.bonde.. Och det är nu bekräftat.. Jag är GRYM på att välja vänner. Jag vet nämligen en tjej i en förort till Stockholm som kommer få 2 st kaftaner från Egypten.. Jag spinner som en katt!!

Dagens tanke: IKA i rutan är guld!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar