torsdag 5 augusti 2010

Utmattande att vara ärlig..

Vill bara rulla ihop mig till en boll o bli klappad av någon som älskar mig. Jag kan alternativt tänka mig att vara en hundvalp. Bara för en dag eller två..Känner att jag behöver det. Jag behöver vara en hundvalp i 2 dagar för att orka med!

Kom precis hem från Amy. Hon fyller 20 idag. Vi åt mat o kaka o pratade hur konstigt det egentligen är med bebisar. Det är en färdig människa i kroppen på blivande mammor. Hela tanken skrämmer mig och får mig lite lätt illamående. Tittade på Baby D idag. Hon är liksom en liten människa med fötter. Helt sjukt. Och hur tusan vet bebisen att den är klar? Mamma o pappa, jag tror vi behöver ha blommor o bin pratet när jag kommer hem...

Jag saknar hemma ganska mycket idag. Ganska jättemycket.

Detta är det sjukaste jag gjort i hela mitt liv. Hatkärlek är rätt ord.

2 kommentarer:

  1. Nu blir jag också fundersam på det här med bebisar..alltså det känns ju jävligt bökigt att komma ut, varför inte bara stanna i magen för alltid? HERREGUD tänk om den kan fastna och sen när barnet är typ 8 år då spricker man och dör men barnet överlever fast då kommer de se ut som gollum typ av förståeliga själ och då kommer det göras massa tv4-dokumentärer om barnet och då kommer folk tänka, jaha var det hennes barn, vi gick ju fan i samma klass på furuberg, fett äckligt!

    Oj, ah jag måste nog skaffa p-piller nu agnes

    SvaraRadera
  2. HAHAHAHA älskar inlägget och kommentaren!

    SvaraRadera