onsdag 4 augusti 2010

son of a bisciut..

hej kära blogg. Nu är jag här igen o pratar av mig. Händer så mycket här borta att jag inte ens vill förklara. De som behöver veta vet redan. Håller allt på ytligt nivå för allas trevnad.

Varit på downsplash bla bla eller nått liknande. Det är " The united states biggest little waterpark". Barnen älskade det, jag tyckte det var skoj med. Men nu är jag röd. Och min bikini är för liten. gymkort nästa.

Ibland önskar jag att alla ens problem bodde i en piñata. Slå slå slå med pinnar!! Tur att man har en gnutta självinsikt o inte spårar ur totalt.. Men jag säger som floridaemelie "jävla säl-jävel"! Vissa människor slutar aldrig att förvåna. Säl Säl Säl Säl Säl Säl Säl-jävel på alltihopa!

Meeeen annars så! Det trallas för fullt på Magnus Ugglas kung i baren, har ingen som helst aning om varför denna låt har valt att infinna sig i mitt huvud. Ams fyller 20 idag. Grattis Grattis. På lördag får hon sitt paket. En konsertbiljett till Local Natives. Gulligt av mig tänker ni där hemma.. men ACK så fel ni har!! Hela födelsedagspresenten är egentligen ingenting annat än en mycket egoistisk handling från min sida. Jag ville inte gå själv. Köpte därför 2 biljetter till ett band jag gillar. mohaha. Emelie har tyvärr redan genomskådat detta. Men ja, hon kan få något hon önskar sig till jul =)

Nu ska jag ta fram mina sjukt dyra pennor o göra en väldigt lång lista. En lista som kommer förändra världen! sug på den ni. hej då

2 kommentarer:

  1. äsch jag tycker inte att det är så egoistiskt. Det är klart att man kan välja tt band man själv tycker om.Och tänk så här; hon får ju faktiskt två presenter! Hon får biljett till en konsert OCH hon får gå med dig. Det är ju inte egoistiskt av dig någonstans :P

    SvaraRadera
  2. Jag har inget emot trots att det kliar på min fot att på konsärt gå med dig, detta kommer bli as gött för mig. Ett nytt band du för mig har presenterat all skit på mitt rum har jag kremerat. Du och Paula snart kommer hit så jag måste gå och köpa massa skit!
    Skälla på postgubbarna skall jag också göra, nu skall det fan i mig få höra!
    Haha, kan inte komma ifrån rimmsaken nu skall jag gå och peta mig i baken!

    SvaraRadera