onsdag 28 juli 2010

like an old tired kangaroo

Lika bra att varna. Detta kommer bli långt. Ska vräka ur mig allt på samma gång. Jag har slutat vara paranoid nu och slutat tror att jag är övervakat. Fast egentligen ljuger jag. Men jag orkar inte riktigt bry mig. Så ja.

Vad händer här borta då? Det kan man ju undra och jag ska berätta. Med hjälp av en punktlista. Punktlistor är bra.

  • Jag har blivit överraskad med en kräftskiva av min hostmum. Gulligt faktiskt.Trodde inte att kräftor kunde få min tårögd. .. det kunde det visst.
  • har varit på museum med 4 barn inne i NYC. Duktigt värre. Aldrig varit så stressad i hela mitt liv. Alla sprang åt olika håll. Bebisen skrek av glädje och jag kunde inte fokusera alls. Men alla lever iaf.
  • Går in på min rum 3 ggr om dagen och skriker alla fula ord jag kan och bankar huvudet i väggen. Terapi tror jag att det kallas.
  • Försöker att spara pengar till månad 13. Då ska jag åka på världens roligaste resa med bra sällskap.
  • min värdmamma sa att jag är mycket bra på att städa och organisera. eh va? HAHA. Tror att hon förväxlar mig med någon annan...
Lillkillen var ganska rolig idag. Detta blev sagt i taxin i New York.

Barn:" sooo many cars here in LA"
Agnes: " But... we live in New York. "
Barn: " EH?! *hånfullt skratt*"
Agnes: "ehm.. haha.. never mind."
Barn: Tittar på mig som jag är helt dum i huvudet

Han får väl tro att vi bor i Los Angeles. orkar inte kaxa mot en 6 åring.
Jag har blivit tjock. På riktigt. Så jag tänkte börja äta filmjölk. För det är ju bra osv osv. MEN!!..FILMJÖLK finns inte här. har provat mig igenom allt som liknar filmjölk och är mycket besviken. Och detta kallas "möjligheternas land" dom har ju för fan inte ens filmjölk. amatörer.


swedish crayfish party!!

3 kommentarer:

  1. MEN då är då frågan, hur smakar kräftor a la USA?? Inte lika bra som läjets väl? Men vilken tur att du fått en kräftskiva i alla fall. i år får jag ha min själv :( Saknar dig agnes pagnes!! Puss puss

    SvaraRadera
  2. Jag är hemma nu! Sjukligt, känns som jag varit borta asalänge. Nu saknar jag dig mkt mer än före vi träffades ju, fett sorligt. Såatte vi bodde ju på kryssningsfartyget och så gick vi iland på bahamas här och där typ^^
    Skype får jag inte att fungera värdelösa skit, men MSN då! Saknar dig! <3

    SvaraRadera
  3. ÅÅÅÅH vad gulligt av din hostmum!
    Jag saknar dig och skulle lätt vilja hälsa på, men har insett att man tydligen inte liver ett lyxliv som student. Tydligen måste man spara massa pengar och lägga pengar på onödiga saker som tågresor, mat och böcker. Varför får man inte sånt gratis på högskolan?

    Jag tycker att vi lätt ska hetsäta choklad när du kommer hem. Det och kolla på topmodel samtidigt. det är det enda rätta! men hallå, du måste skicka din adress till mig på nått vis så jag kan skicka present till dig!

    SvaraRadera