fredag 9 juli 2010

Skärpning

Hej o hå. Detta var ett tag sen. Precis hemkommen från en minisemester i Pennsylvania. 42 grader hela veckan. Helt tokigt. Hersheypark får i vilket fall tummen upp. Veckan har gått bra, men barnen var måttligt roade när vi stannade o åkte häst o vagn med Amish -folket. Men jag är helt fascinerad.. de har ju ingenting. Hästar o majs. Kul liv!

Imorgon kommer det bli den bästa dagen i mitt liv. Jag ska träffade Lisa i New York. Hon har köpt havregryn, lösgodis o kakao åt mig. Tack Tack Tack. Sen blir det sleep over i Brooklyn med blandade människor. Söndag = picknick i Central Park. Så att detta kommer bli en bra helg. Om 6 dagar blir det en vecka på Bahamas med..

Mamma o pappa har ni glömt bort att ni har tre döttrar ?. ett livstecken från er hade varit trevligt. Jag saknar er. Och ert hotell är i Queens. Tycker inte ni ska bo där.

Vi avslutar det hela med sjungande kossor från Hersheypark. Hej då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar