tisdag 29 juni 2010

kluven

Ja jösses. Kulturkrock är bara förnamnet. Människor tänker verkligen annorlunda här. Eller är det jag som tänker annorlunda. Blir helt förvirrad!

Det har hänt mycket sen sist. Men jag vet inte riktigt vad som är värt att berätta. Midsommar i New York var helt otroligt. Folk dansade o skrek som det vore den sista dagen på jorden.. När natten närmade sig tog jag o Amy av oss kransarna o gick på utforskningstur i New York. Vi hade ingen karta, ingen tid att passa och ingen aning om var vi var. Blev en häftig promenad på tre timmar.. Vi gick igenom ett minst sagt gay-vänligt område. Kvinnor var män..män var kvinnor. Vi fick se gatukost, crackisar o massa fina byggnader.

Just nu är jag så exalterad att Lisa ska komma. Jag tjatar om det varje dag.. ett under att folk vill umgås med mig här. De vet ju inte ens vem det är! Finns en risk att jag börjar gråta.. Har blivit lite blödig här borta.. men men, det kanske går över. SNART KOMMER LISA!

jag är glad att vi har membership på poolen.. Det jobbar livvakter där =) Behöver nog inte säga mer.

Nu ska jag sanera mitt rum o sen blir det boardwalking på Long Island. hej då

1 kommentar:

  1. Herre gud snart kommer jag! I morgon åker jag till Tallinn förru, ska bli fett konstigt. Hoppas du har det underbart bra min finaste! <3

    SvaraRadera