måndag 14 juni 2010

Ny vecka

(förbjudna parken)


AH! idag har Becca tagit studenten!. Hon har nog varit den finaste studenten. eller det vet jag att hon varit. Hoppas jag får se några bilder.. hade dödat för att få vara hemma i Varberg en vecka eller så. Men men New York får duga ett år till.

Har bestämt att jag behöver en liten minisemester till Florida. Ska försöka hitta en helg så jag kan träffa min älskade au pair-bästis Emelie. Då ska jag titta på tiger woods båt o dricka drinkar.

Låt oss prata om helgen! Mitt ID-kort fungerar utmärkt. Man behövde dock bara nämna att man var svensk. Så var allt löst. Lyckat kväll förutom att vi på något vänster hamnade på salsaklubb. Inte vad vi hade tänkt oss. Jag och de andra au pairisarna tog även en lunch i den förbjudna parken. Kommer få böter en vacker dag. Men men.

Imorgon är det konsert i Central Park. MEN, jag hittar inte biljetterna.. var är dom var är dom??

Nu ska jag måla naglarna o ut o äta glass. HEJ DÅ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar