torsdag 17 juni 2010

Olidlig smärta!


jag har verkligen tröttnat på att skriva upp vad jag gör om dagarna. Meeen jag vet att det är för att jag ska kunna läsa när jag är gammal o skrynklig. Så det är bara att tvinga sig själv I guess!
sammanfattning av denna veckan:

Tisdag: Konsert i Central Park, öl, fult sällskap från Maryland osv osv. trevlig kväll

Onsdag: En gnutta huvudvärk, skrikiga barn. Min Hostie höll middag för mina au pair kompisar. Mycket trevligt!

Idag: JAG HAR FÅTT EN CYKEL!! Åh, det är den finaste cykeln i hela världen. Allt har gått så bra idag. barnen har varit snälla och maten har varit god. Tänkte för mig själv " åh så lycklig jag är idag" I samma ögonblick som jag tänkte detta krossade jag mina två fingrar i garageporten ( jag har fler än 2, men de var de två som sitter till höger om tummen). Jag var inte många sekunder ifrån att svimma. Fingrar är uppenbarligen väldigt mjuka kroppsdelar. så dom skumpa emot ganska bra... Fingrarna sitter kvar, men är vita/röda/svarta.. det gör ont.

Dessutom kissade bebisen på mina jeans.. blev så sjukt förvånad. helt otippat. visste inte att bebisar gör så. ... De flesta bebisar väljer nog blöja..Men idag kanske hon ville skoja till det. Så hon valde att kissa ner sin au pair flicka. ja ja. smällar man får ta.

god natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar