fredag 11 juni 2010

födelsedagsfredag

Hej
Jag har idag blivit lycklig innehavare av mitt första falska ID- kort :D! Jag är numera 22 år! woho, Så nu kan jag lagligt gå ut i New York. Jag tror att det är såhär det känns att föda ett barn. Min nya identitet är min nyfödda bebis. Jag är otroligt stolt o jag ska vårda min bebis/IDkort med omsorg och ge den uppmärksamhet och villkorslös kärlek! Sen kan man ju kanske ifrågasätta kvalitén på min bebis.. men som alla mammor gör, så står jag upp för mitt barn i vått o torrt!

Idag är det fredagkväll o jag har aldrig varit såhär trött i hela mitt liv! Min hostie fyllde år idag. Jag köpte rosa/vita stora rosor med lite annat krafs. Jag är en bra Au pair. Lång dag. Mycket mat (som vanligt). Jag älskar nu bebisen mer än någonsin eftersom hon har börjat somna på mig. När det ligger en liten solbränd degklump som sover och dregglar mot axeln så inser man att detta är världens bästa jobb. Det är värt alla skrikstunder, hysteriska anfall i bilen, bajsblöjor, smutsiga baseball kläder o stökiga rum.

Idag fick jag även mitt visum påskrivet så nu kan jag åka till Bahamas utan problem. Gud så skönt det ska bli! 8 dagar på detta stället http://www.atlantis.com

jahopp.. vad finns det mer att berätta? Chicken McNuggets är sjukt billigt här. ett 4pack med 2 dipsåser kostar 1.19 dollar. de är ju helt fantastiskt!! JAG SKA FÅ EN CYKEL!! det var ju det viktigaste av allt! nu minns jag inte om jag redan sagt det en gång.. men jag säger det igen i så fall. Den är världens finaste!

ne.. men jaha.. då säger jag väl god natt då! Måste vara utvilad imorgon för då ska jag på min första sleep over här borta! God natt!

1 kommentar: