onsdag 2 juni 2010

"You look like a lobster"

Vilket väder! inte gjort för en svensk tjej med genomskinlig hy. Igår var det 28 grader kl 9 på kvällen. blir ju tokig. Idag har det varit ca 30 grader hela dagen..blä! Allt flyter på här borta. Var i Angelinas pool hela förmiddagen idag. Har visat sig såhär i efterhand att jag inte fördelade solkrämen så jämnt på kroppen. Kan inte riktigt sluta skratta när jag ser mig själv i spegeln.

Åh snart kommer Lisa hit! Jag räknar dagarna. Ska krama henne så hårt att hon tappar andan! Lisa om du läser detta. Jag vill ha en påse lösgodis! ok? surt o salt. INTE choklad. men du vet vad jag tycker om.

Imorgon börjar någonslags jordgubbsfestival här. Min hostdad påstår att de säljer jordgubbar stora som äpplen. Är tveksam till om detta verkligen kan stämma. Ska kolla upp detta! men det kan stämma. För idag åt jag en marshmallows som var lika stor som min knytnäve. Nu är ju inte jordgubbar o marshmallows samma sak, men ni förstår principen...

Bifogar ett litet stycke från en konsert. Äldsta killens klass. Det sägs att de övat sen i september. Jag tror inte på detta. Några föräldrar vek sig av skratt, bebisar skrek o x- antal speglar sprack. Detta lyssnade jag på i 63 min.. Otroligt gulligt men ja..
natti natti!


3 kommentarer:

  1. haha jag döör! Vilken konsert, det är ju världsklass på den!! /annispannis

    SvaraRadera
  2. Fan vad fint agnes, kom nog en tår eller 5. Så vackert! Önskar jag var där i en timme, eller inte. SATAN!

    SvaraRadera
  3. haha, den konserten alltså xD
    och det kommer bli lösgodis! <3 fett mysigt att ses

    SvaraRadera