onsdag 9 juni 2010

spöregn om iskallt

Hej Sverige. nu är kl tidig morgon hos er. Jag tänker ventilera lite nu. O pappa ( eller mamma) ring mig imorgon. Du svarar aldrig på mina mail? älskar inte ni mig längre?...

Dagens tankar:

Jag hatar tjejer! Det finns inget värre än sättet tjejer/kvinnor försöker kommunicera med varandra. " hej, du ska förstå allt jag vill och inte vill utan att jag säger något" man ska liksom bara veta genom hintar o märkliga kommentarer. MEN JAG FATTAR INTE! ah.. blir galen. Kan man inte bara säga vad som gäller istället köra med kodspråk. suck.

Allt är dock bra här borta. De senaste dagarna här borta har varit toppen. Haft ledigt idag o spenderat mina sista pengar på dollar tree. köpt 7 skolådor. vet inte riktigt varför, men det kändes som en bra idé i förmiddags. Räknar ner dagarna till konserten i Central park. Ska bli så kul! Det ska bli 30 grader o sol. bra bra bra bra.

Det är inte allt för mkt action här. Och då bor jag ändå i New York. Men denna veckan så har det hänt grejer minsann.En 16-årig tjej körde in i ett träd utanför Amys hus, o hennes hostparents räddade henne o la is på hennes huvud för hela skallbenet var i två delar. O för inte så länge sen kom inte mina barn hem från skolan. De var inlåsta, för en bankrånare med vapen hade kommit undan. När sånt händer låser man alla skolor. För det mest logiska är att bankrånaren senare åker till skolan o skjuter alla barnen. Drama.

Detta inlägget gjorde mig inte ett dugg klokare. Ska sova nu. god natt!

2 kommentarer:

  1. Hahaha, men va?! varför skulle han åka till en skola sen :P känns väl mer logiskt att han flyr aslångt.. vi borde låsa skolorna i sverige istället! :O

    ingen vet ännu ngt namn på ett hotell, mamma typ dumförklarade mig "men SÅKLART ingen vet vad det hotellet heter! Vi har säkert inte ens fått något hotell ännu, SÅKLART!" eh..jag vet inte vad de vill^^

    SvaraRadera
  2. hade jag varit bank rånare hade jag åkt till en skola, och hållt alla som gisslan! men å andra sidan så är jag en så pass awsome rånare att jag inte hade behövt fly utan mitt rån hade ju gått enligt planen och jag hade flytt med en helekopter från taket!

    jag vill också vara på äventyr i ett nytt land! hoppas allt är så bra som det låter! puss på dig!

    SvaraRadera