onsdag 14 juli 2010

shit

jag är övervakad.. tror jag. eller är jag? Åh förvirring på hög nivå. Om du läser detta hostie så. hej hej. jag tycker ni är snälla. Tycker om din matlagning med. Jag får börja skriva på danska eller latin.. fast det går ju också att översätta. Nu vet jag ju dock inte om jag är övervakad på riktigt eller om jag bara är nojig... hum

I vilket fall så är allt bra. Nu vågar man ju inte säga annat. haha. men det är bra.. jag lovar! Barnen blir större för varje dag. Jag blir tyngre för varje dag. Ska börja packa inför Bahamas snart. Hatar att packa.

Mamma mailar du grötbullereceptet är du snäll. spank u very muchos. hej då.

3 kommentarer:

  1. Ehh bevakad? Vad har jag missat? Hoppas du har det guld i Bahamas babe

    SvaraRadera
  2. alltså.. agnes, du behöver lära dig att uppdatera mer så vi dödliga kan få del av ditt liv as well! <3

    SvaraRadera
  3. och det var julia som sa det.

    SvaraRadera