tisdag 11 maj 2010

God morgon


Kl är nu 8 på morgon. Jobbat en timme nu.. ska egentligen jobba till 9, men jag har världens bästa hostmum som bara går runt o säger " Agnes, we are a team " haha. så vi blev klara tidigt idag så då får man sluta,. woho! Idag slog frukosten alla rekord! cinnamon buns med frosting... När jag blir mamma ska jag bara ge mina barn barkbröd, no way att man ger överaktiva 6 åringar glasyr till frukost.. snacka att tigga om problem! jaja.

Idag ska jag ha möte med min area director o prata collegekurser. Sen ska jag försöka pallra mig iväg o köpa träningskläder. så man kan ut o springa lite. Här är ett ganska mysigt område o gå runt i.

16 juni spelar även The National i NYC.. hoppas verkligen att jag är ledig och att jag kan få med mig någon att gå på den konserten. hade varit kaaanon!!

3 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. WHAAT!? Jag ÄLSKAR det landet!! Ge mig sån frukost varje dag:D / annispannis

    SvaraRadera
  3. snacka om kolesterol chock!

    SvaraRadera