onsdag 19 maj 2010

Holy, Moley, me, oh my!, You're the apple of my eye,


Det är jobbigt att ligga på topp. Så jag är ganska trött. Har precis gjort en Julia Bonde. Det går ut på att man tvättar all tvätt man äger, inklusive kläderna man har på sig. Har därför suttit på mitt rum i bikini nu en timme.. Men nu är tvätten torr :D!

Dagen har sett ut som såhär:
  • Försovit mig med 4 min. I ren panik, eller snarare förvirring åt jag dessutom fel medicin. Ingen större skada skedd.
  • Gjort en Julia Bonde
  • Spenderat allt för mycket pengar på Target med min hostie
  • Ätit den klart bästa lunchen hittills
  • Åkt lite dirtbike o spelat xbox
  • Pratat med några härliga vänner hemma i Sverige
  • Ringt Pappa
  • Bytt några blöjor...That's it. Har det inte överdrivet jobbigt här borta

Nu har jag slutat jobba. Känner mig lite som en pensionär. Här sitter jag på golvet o kollar på Quarters och dricker te! En sjuk sysselsättning för en 19åring. Men jag hittade precis en Quarter med Wisconsin på o känner mig ganska nöjd.( man kan samla alla delstater för er som inte visste) Tror faktiskt jag kommer få min beskärda del av New Yorks festligheter detta året . Men just nu vill jag sitta här i mörkret, lyssna på musik och beundra mina silvriga mynt.

Humöret går lite upp och ner här. Men just idag har varit en perfekt dag. Verkligen insett hur lyckligt lottad jag är. Har världens finaste familj hemma i Sverige och nu har jag fått en extra familj på andra sidan jorden. Känner mig allmänt pigg och lycklig! Piggheten kan nog bero på medicinen... svårt att säga.

Nu är det dags att sova. Önskar bara en sak innan jag somnar. Det är att killarna i 20årsåldern mittemot får någon slags självinsikt och plötsligt inser att deras punkband suger o slutar spela imorgon. Orkar inte en dag till med deras hysteriska bankande.. Ok. Några av dem har utseendet på sin sida, med definitivt inte talang... suck. jaja.

god natt god natt god natt god natt

3 kommentarer:

  1. Du önskar inte bara att killarna på andra sidan gatan ska sluta spela. Du önskar också att du slipper klappra över dit och be dom hålla käften iförd sköldpaddsskal och att din röst bara knarrar och fräser. DET hade varit pinsamt!

    Kan du inte gå över och göra en Calle Kristiansson i IDOL 2009? Dänga guran i backen?
    Nu ska jag nana. Sjukt fort veckan har gått?
    Full rulle hela tiden. Imorrn måste jag verkligen hitta på något med barnen alltså.. Men vad? Vi hörs imorrn min snäcka! Pusspuss

    SvaraRadera
  2. Hahaha...du är verkligen glamouren i mitt liv just nu Agnes! Lika underhållande att läsa varje gång...

    Var rädd om dig...barnen saknar dig o tycker jag är taskig som säger att vi inte kan hälsa på dig...

    Kram

    SvaraRadera
  3. haha vadå hänga ut mig? plus att det är ju lika bra att tvätta allt samtidigt så slipper man tvätta så ofta! :)

    SvaraRadera