lördag 8 maj 2010

mätt, mättare mättast

kl är 22.00, Precis kommit hem från pojkarnas favoritresturang, ett Japanskt ställe där dom steker o kastar maten framför bordet.. Så gott. massa stekta räkor o zucchini ( stavning?). Känns kanon med familjen. Första gången jag pratat ordentligt med pappan o han är helt underbar! Toppenkväll!!

På vägen hem stannade jag o min hostmum o shoppade lite... där blev jag för andra dagen i rad tokigt uppraggad. Denna gången var det värre än förra... Min hostmum kunde inte sluta skratta o sa bara att det var "hilarious" Vad ska man säga. jag är tydligen hustrumaterial. Såååå jag är ledsen att behöva säga det mamma o pappa.. men kommer nog inte hem .haha=)

Ligger i sängen och är galet tacksam över min kabeltv. 120 kanaler. Livet är bra nu!
Dricker minst 5 flaskor vatten om dagen.. jag är en dyr au pair. Men jag har gjort en deal med mig själv. Ingen läsk detta året. dessutom smakar all läsk simbassäng. så det kan gott kvitta! Imorgon är det Mors-dagfest på schemat så nu är det dags att sooova.

God natt

3 kommentarer:

  1. Vad hände med din stackars tå? Fint område ja, jotack du med stumpan! Vad nice det såg ut! Jag saknar er jättemycket, mer än mina vänner hemma men jag tror det är för att vi alla blev så tighta å fort och intensivt och att vi är i samma land. Vi MÅSTE ta en tripp ihop allihopa iallafall! PUSS

    SvaraRadera
  2. en liten olycka. o nu är tån lite ledsen.. haha. Saknar er..eller snarare toklängtar!. men här ska vi inte deppa inte!njut av florida nu så vi ses snart igen!! :D puss o kram värmlandsemelie

    SvaraRadera
  3. Du kanske ska försöka att inte vara extra fin i håret? Killar gillar det vet du.. :P

    SvaraRadera