onsdag 12 maj 2010

Hej/Hello


Hej! eller jag kanske ska skriva Hello?, för engelska är det officiella språket på Bahamas... o jag vet en tjej som ska dit i sommar!. Sjukt kul. ( det står mellan dominikanska republiken eller Bahamas ) jobbigt liv man har.

Är förövrigt sjuk som en tupp. Vilket man blir när man tar hand om snoriga barn dag ut o dag in. Det är dessutom regnigt o kallt här i NY.. inte skönt någonstans. Men det gör att ungarna håller sig inne. vilket gör att det är lättare att hålla koll på dom. Idag jag gjort "svenska pannkakor" med den yngsta killen.. Han tyckte det var kul att steka, men han vägrade äta. Svårflörtade barn.

Fick även ett halsband av min hostmum, där det står "Forever is composed of nows", sjukt amerikanskt med små visdomsord på allt. . Men gulligt av henne.. o med tanke på att prislappen satt kvar så är det VÄLDIGT gulligt av henne!

Imorgon ska jag jag köpa fisk. Det får kosta vad det vill. Jag ska äta fisk.. skiter i om det är en guldfisk eller en val.. är så sugen på fisk! o jag har ju tagit med dill. Så jag kan göra fiskgratäng. Sa jag att jag älskar mig själv? +poäng till mig!

natti natti

1 kommentar:

  1. Hihi fett snäll hostmum^^ När ska du iväg? träffas på Bahamas? ;)

    SvaraRadera