lördag 8 maj 2010

Stackars stackars mig..

Min tå har inte riktigt återhämtat sig efter gårdagen.. Ett riktigt vidrigt sår. aj aj aj. Anyway. Har precis ätit frukost bestående av anannas.. De andra åt french toast. Det finns inte med på världskartan att jag stoppar det i min mun. ALDRIG. Skönt med denna familjen är att man faktiskt kan säga nej till olika maträttter utan att någon blir förolämpad...

Träffade 2 svenska tjejer igår o en brasilianska. Väldigt skönt att komma iväg lite. Vi var o såg Terror på Elm Street.. sov inte så mycket inatt.

Idag är det lite mulet.. men ganska varmt. över 20- strecket iaf. Idag är min sista lediga dag, börjar jobba imorgon.. så idag ska jag gå o handla en top som jag kan ha till mina kostymbyxor. Senare ikväll ska jag på baby shower o bli lite uppvisat bland alla väninnor..

Heeej då

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar