torsdag 13 maj 2010

Härlig Torsdag


Börjar sakta men säkert få tillbaka hörseln på höger öra. Blir alltid lite smådöv när jag är förkyld. Idag har det varit fint väder. Kanon Kanon.. Efter frukosten idag åkte jag o min hostmum för ovanlighetens skull o shoppade. Sen har jag åkt dirtbike i flera timmar. Jag gör verkligen inget vettigt.. Men barnen börjar tycka om mig. Har haft min lilla dispyt med mellanbarnet. Eller, dispyt o dispyt, en 11-åring fick mig o börja tokgråta.. haha.. Men nu är allt bra igen!

Kommit fram till att jag kommer få perfekta barn. Utan att låta allt för självgod så kommer mina barn bli sjukt bra. Det är bara att göra motsatsen till vad många föräldrar i detta landet gör, så har man ett vinnande koncept. Nu ska man inte dra alla över en kant. ( är ens uttrycket så?.. Dra alla över en kam, i en kam??.. jaja. ) summan av kardemumman är att mina barn kommer bli så bra! Speciellt om jag gifter mig med den mörkhyade perfekta maken jag kommit på i huvudet. Han ska även vara tvåspråkig.. Då får jag världens finaste barn. Inte bara smarta , utan även vackra!!

Detta skulle ju vara en slags au pair-blogg.. men jag vet inte riktigt om jag sköter mitt jobb. Känns som jag mest berättar konstiga saker. Men det är ju högst frivilligt att läsa.. Ska försöka hålla mig till ämnet lite mer.

Imorgon är det Fredag. Då ska vi åka o shoppa o kanske åka lite dirtbike. O skjutsa en av killarna till en sleep over. . Mitt jobb är ganska bra. Sen ska jag försöka att hitta till Natalie i Seaford. Det är tjejen som tipsade mig om det GODASTE godiset i detta landet..Peanut butter cups.mums mums mums.. Kan dock bli en utmaning att hitta dit. Men det löser sig! Men nu tror jag att febern är här igen.. så det är dags att säga god natt New York. Och god morgon Varberg.

2 kommentarer:

  1. Jag tycker att du sköter ditt jobb mycket bra, är riktigt kul att läsa vad du hittar på där borta :D Krya på dig snögg!

    SvaraRadera
  2. Men du lämnade ju en cliffhanger sist Agnes...så - hur gick det med fisken...eller valen?? Kram Frida

    SvaraRadera