fredag 14 maj 2010

Min dag


Vilken bra dag!! Är så otroligt sjuk. men det gör absolut ingenting =) Ganska många som läser detta tydligen. O det är ju alltid trevligt. Lite lustigt att inte veta vilka det är bara.. . Ville bara nämna att det inte blev någon fisk... dillburken förblir inplastad. Det blev barbecuechips (stavning?) o cheeseburgare istället..

Min dag har sett ut såhär:
Gick upp vid 7 som vanligt o gav bebisen en flaska. Pojkarna åt sina spindelmannenvitaminer o åkte till skolan. 7.30 slutar jag. Jobbigt värre! Så jag o mamman åkte till the mall. Köpte bara nödvändiga saker. Sen började jag jobba igen 15.00 .. åkte dirtbike i ett par timmar. sen var det dags för baseball! Finns nog inget gulligare på denna jord än när 5åringar spelar baseball i full mundering. Efteråt åkte vi till typ en diner/resturang/glassbars ställe o åt middag o åt glass. Känns inte ens som man jobbar. Tycker verkligen om denna familjen!

Imorgon åker jag till NYC o träfffar Lovisa. Vi ska luncha i Central Park o gå till svenska kyrkan. Så nu ska jag sova. natti natti

2 kommentarer:

  1. Låter helt fantastiskt! Gud så kul att familjen är så bra :)

    SvaraRadera
  2. Jag saknar Angie, tjalalalla laa!

    SvaraRadera