fredag 28 maj 2010

ledig

Åh, nu har min lediga helg börjat. Är ledig lördag, söndag o måndag ! Trevligt värre. På måndag är det memorial day. så då är nog alla lediga tror jag. I vilket fall så jag inte riktigt berättat vad som händer här borta. Tror det är ett tecken på att man har det bra.. får liksom inte tid att skriva ner det.

Idag har jag i alla fall varit med Emelie, Natalie, Paula o Angelina. Haft riktigt trevligt. Har ätit på min första "riktiga" diner ikväll. Det spårade ur lite med jukeboxen... Blir en galen blandning av språk när man är med dessa tjejerna. Lite tyska. lite svenska, lite portugisiska o mycket engelska. Blir så förvirrad av tidsskillnaden. kom precis hem från kvällens äventyr o nu är det morgon hemma? Det är så konstigt..

Allt går bra med barnen. Baby D börjar få tänder. Vilket med andra ord betyder mycket dreggel och många tårar. Har fullt upp med henne. Killarna sköter sig bra. Inga större svårigheter. jahopp.. det händer nog inte så mycket mer. Imorgon ska jag förmodligen till någon flygplats o äta smörgåsar o mingla med piloter. Känns ju som en trevlig lördagssysselsättning.

Jag återkommer en annan dag. hejdå

1 kommentar:

  1. eftersom jag tvingar alla jag känner att läsa din blogg måste du återkomma snart. jag älskar dig lillasyster!

    SvaraRadera