fredag 7 maj 2010

vaaarmt

AH! det är så varmt. jag dör... min hjärna slutar fungera när det är över 25 grader.. o här är det VARMT. Startade morgonen med att titta på när pojkarna åt frukost ( vågar inte skriva namn o grejer, alla är ju lite nojiga i detta landet).. Om man ens kan kalla det frukost, är lite i chocktillstånd över matkulturen i detta landet. Jag kommer vara så jävla tjock när jag kommer hem... Lyckades hitta en Grekisk sallad på menyn bland alla flottiga chicken nuggetsmenyer. ikväll är det tydligen pizzakväll.. Och imorgon ska vi fira att jag är här o äta ute. ( ni kan börja kalla mig tjockisagnes redan nu).

Känns toppen hos denna familjen! Alla är galet trevliga o pratiga. Sitter i mitt nya rum med en superstor giftbasket o är nöjd.. Har ett stort o fint badrum och mitt rum är så fint! Ska nog träffa en svensk tjej om någon dag, ska bli skönt att prata av sig lite. Ska även försöka få tag i min lilla Afrikavän o se hur långt ifrån varandra vi är..

Nu ska jag ut o ta en powerwalk o ta lite kort på området. Ska verkligen försöka att inte gå vilse. Hej då

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar